Sieninės
įkrovimo stotelės

Šis įkrovimo būdas yra patogiausias, saugiausias ir labiausiai tinkantis elektromobilio ilgaamžiškumui.

Prisijungiant prie jūsų namų elektros tiekimo tinklo per 1 arba 3 fazių jungtis. Įkrovimo stotelės gali tiekti 3,7 kW - 22 kW galią, kuri naudojant maksimalią galią per vieną valandą įkrovimo leis nuvažiuoti maždaug 120km (priklausomai nuo elektromobilio sąnaudų). Šio tipo stotelės turi vienintele funkcija – įkrauti elektromobilį. Jos pasižymi paprastu valdymu ir puikiai tinka klientams, kurie ieško tik bazinių privalumų.

Išmaniosios
įkrovimo stotelės

Kiekvieną kartą, kai elektromobilis yra prijungtas, įkrovimo stotelė siunčia informaciją apie įkrovimo laiką, greitį ir kt. per Wi-Fi arba Bluetooth į centralizuotą portalą. Į šį portalą taip pat gali būti siunčiama informacija apie vietinio tinklo pajėgumą ir tai, kaip energija šiuo metu naudojama įkrovimo vietoje.

Įkrovimo parametrus automatiškai analizuoja ir realiu laiku vizualizuoja platformoje esanti programinė įranga. Tada jis gali būti naudojamas priimant automatinius sprendimus, kaip ir kada įkrauti elektromobilius. Dėl šios priežasties įkrovimo vartotojai gali lengvai ir nuotoliniu būdu valdyti ir reguliuoti energijos suvartojimą per vieną platformą, svetainę ar mobiliąją aplikaciją.

Komunikuojančios įkrovimo stotelės

Tarpusavyje komunikuojančios elektromobilių įkrovimo stotelės pritaikytos komerciniam ir pusiau viešam naudojimui. Įkrovimo stotelės išsiskiria tuo, kad dalinasi turima galia tarpusavyje. Prieigos kontrolė valdoma per RFID. Tarpusavyje komunikuojančios stotelės kartu yra ir išmanus įrenginys, kuris visada yra prijungtas prie įkrovimo valdymo platformos ar portalo. Dėl to įkrovimo stotelės gali būti stebimos, o turima laisva galia gali būti paskirstyta kitoms stotelėms.

Energijos pasidalijimas, taip pat kartais vadinamas apkrovos balansavimu arba išlyginimu, leidžia tinklo operatoriams arba įmonėms, turinčioms kelias įkrovimo stoteles vietoje, proporcingai paskirstyti turimą energijos pajėgumą visoms aktyvioms EV įkrovimo stotilėms. Kadangi galia kiekvienoje vietoje yra ribota, paprastai didesnė energijos paklausa reikštų visą elektros infrastruktūros atnaujinimą. Dinaminis galios valdymas reiškia, kad galia gali būti optimaliai paskirstyta, kad būtų išvengta tokių atnaujinimų.

Kartu su išmaniu monetizacijos sprendimu - elektromobilių savininkai gali naudoti mobiliąją programą norėdami stebėti savo įkrovimo sesijas ir mokėti už jas bet kur ir bet kada.

Nešiojami įkrovikliai

Standartinis buitinis lizdas tiekia tik ne daugiau kaip 2,3 kW, todėl įkrovimas naudojant 1 lygio įkroviklį yra lėčiausias būdas įkrauti elektromobilį – per valandą įkrovimo nuvažiuojama maždaug 20 kilometrų (priklausomai nuo elektromobilio sąnaudų). Kadangi nėra ryšio tarp maitinimo lizdo ir transporto priemonės, šis metodas yra ne tik lėtas, bet ir gali būti pavojingas jūsų saugumui ir jūsų automobiliui. Šis įkroviklis yra skirtas dažnai keičiantiems krovimo vietą, nes nereikia prijungti prie namo tinklo specialiai tam paruoštoje vietoje ir dažniausiai naudojamas tik "ekstra" atvejais.

Kabeliai ir priedai

Kokio tipo kabelis (laidas) naudojamas elektromobilio įkrovimui?

Kuo skiriasi Type 1 ir Type 2 elektromobilių įkrovimo laidai?

Kas yra Type 2 Mode 3 įkrovimo laidas?

Kuo skiriasi 16 amperų ir 32 amperų įkrovimo kabelis?

„Mode 3” kabeliai (laidai) šiuo metu yra labiausiai paplitęs elektromobilių įkrovimo būdas visame pasaulyje. „Mode 3” įkrovimo laidas prijungia jūsų elektromobilį prie tam skirtos EV įkrovimo stotelės, tokios kaip darbo vietose ir biuruose, namuose ir gyvenamosiose vietose, bei komercinėse ir viešose automobilių stovėjimo aikštelėse.

Type 1 kištukas turi 5 kontaktų jungtį ir skląstį, kuris laiko kištuką vietoje ir neleidžia jam ištraukti iš įkroviklio lizdo, o 2 tipo modeliuose su 7 kontaktų konstrukcija šių skląsčių nėra. Vietoj to, transporto priemonėse, kuriose naudojami 2 tipo kištukai, yra fiksavimo kaištis, kuris nustato ir pritvirtina kištuką.

„Mode 3” įkrovimo laidas yra jungiamasis laidas tarp įkrovimo stotelės ir elektromobilio. Europoje Type 2 kištukas buvo nustatytas kaip standartas. Kad elektromobilius būtų galima įkrauti naudojant Type 1 ir Type 2 kištukus, įkrovimo stotelėse dažniausiai įrengiamas Type 2 lizdas.

Paprastai kuo daugiau amperų, tuo greičiau jie visiškai įkrauna. 16 amperų įkrovimo stotelė elektromobilį įkraus maždaug per 7 valandas, o esant 32 amperams, įkrovimas užtruks apie 3 valandas 30 minučių.